Kövessen bennünket:
Az ország első Dental Spa rendelője

Palya Bea véleménye a SmileCenter Fogászatról

You are here:
  • Címlap
  • Palya Bea véleménye a SmileCenter Fogászatról

Palya Bea mesél a SmileCenter-nél szerzett tapasztalatairól. Pozitívumként emeli ki, hogy jó a hangulat a rendelőben, kellemes a környezet, szimpatikusak a kollégák, s ez mind hozzájárul ahhoz, hogy a beteg jól érezze magát. Korábbi negatív fogorvosi élményei egyértelműen felülíródtak, pozitívvá váltak. Ebben közrejátszott az a profizmus, szervezettség, amit Bodrogi doktor rendelőjében tapasztalt. Külön megemlítette a kommunikáció egyszerűségét, gyorsaságát, ami szerinte szintén hozzájárul a páciensek jóllétéhez. 

„Fehér szél jő, forró szél jő, szaggat hegyeket” – énekelgetek itt, mert valahogy ránéztem ezekre a fog-fényképekre, és hát eszembe jutott az a szó, hogy fehér. Mert hogy az Attilánál lehet szép fehér fogakat visszakapni. „Fehér szél jő, forró szél jő, szaggat hegyeket” – ez egy régi dal első sora. Na, de hogy hogy is találkoztunk mi Attilával. Egy koncert után kaptam egy nagyon kedves emailt, hogy nagyon élvezte a koncertet, köszöni szépen a dedikálást, és egyébként a bal fölső hatos az egy kicsit szürke, és hogy ha van kedvem, jöjjek be. És hát azt hiszem, egy év volt, mire bejöttem, de nagyon megérte.

Mondok olyan dolgokat, mintha nem annyira számítana, de valójában nagyon számít. Bejövök ide, és jó ide bejönni. Egyszerűen jó a hangulat. Szép a falon a tapéta, finom a kávé, rád mosolyognak a recepciósok, és ez mind nagyon számít. És én azóta is ezt kapom itt a rendelőben. És rengeteg humort meg nevetést, azon túl, hogy szép fogakat.

Rendszerint úgy kezdődik a kezelés, hogy megvan a szokásos elájulásom, amikor beadják az injekciót, mondjuk azt a maximumot, amit be lehet, mert nem hat. Akkor kicsit elájulok, akkor nevetnek, és akkor utána kezdődik a kezelés. Attila mond ezt-azt, és én pedig amikor tudok, válaszolok, de ha nem tudok, akkor így csinálok, és elkezdek énekelgetni valamit. Mert énnekem nagyon sok félelmetes élményem van a korábbi fogorvosaimtól, és itt ez az élmény így felülíródott. Egyszerűen jó itt lenni. Attila megmentette az egyik fogamat.

És ez annyira vicces volt, ahogy bejöttem, és hát ugye van ez a szokásos hm-hm fogselymezni kellett volna, korábban kellett volna jönni, és ezzel együtt nekiesett, és addig csinálta, amíg jó nem lett. Persze aztán el kellett menni gyökérkezelésre, de hogy az egészben valahogy azt tapasztaltam, hogy így a különböző feladatok azok különböző szegmensekre vannak bontva itt a rendelőben is, vagy akár bekapcsol egy másik rendelőt, és egy kicsit a saját dolgaim jutottak eszembe, hogy úgy az idő előrehaladtával én is arra törekedtem, hogy egy-egy feladatot odaadni profiknak, hogy váljon el, hogy ki a pénzügyes, ki a szervező, ki az énekes, ki a hangmérnök. És valahogy itt is ennek a szervezettségnek a nyugalmát tapasztaltam meg. És ez nagyon nagy kincs.

És még egy dolog: jó a kommunikáció, egyszerű, könnyű, gyors, ha írok egy emailt, akkor a lányok azonnal válaszolnak, és ez az én életemben nagyon fontos, mert rengeteg információt kell egybegereblyézni, és az, hogy egy ilyen dolgot, amit egyébként hajlamom van elkerülni, hogy ne jöjjek el ide, mert fájni fog, azt úgy szeretem ráfogni arra, hogy ááá, nehéz az egyeztetés. Itt nem nehéz, nem lehet erre fogni. Írok egy emailt, ott van a válasz, és ez is ugyanazt a nyugalmat, meg ezt a szervezettséget hozza nekem. És ettől is ide vonzódom és itt maradok, és ha lehet, életem végéig ide visszajárnék Doktor úr!

SmileCenter — The Dental Spa

  • Cím: 1055, Budapest, Kossuth Lajos tér 13-15. IV/6
  • Email: info@smilecenter.hu
  • Telefon: +36 1 312 3727
  • Hétfő - Csütörtök: 9:00 - 19:00
    Péntek: 9:00 - 15:00
    Szombat - Vasárnap: zárva